2018. szeptember 21., péntek

Segítség, rosszat rendeltem!

Előfordul mindenkivel, hogy a legkörültekintőbb vásárlás során is téved. Nem könnyű sokszor eldönteni, hogy a webáruházunkban látható légterelő az vajon tényleg arra az évjáratú autóra való-e amire keresel, vagy esetleg van-e újabb. Próbálunk egyértelmű adatokat feltölteni, ami sokszor mi is tudjuk, hogy nem egyszerű. E heti blogposztunkban azt szeretnénk körüljárni, hogy mi a helyzet akkor, ha rosszat rendeltél az autódra.

Széleskörű 3 az 1-ben garanciánk sok mindenre kiterjed. Korábban ugye már alaposan körbejártuk a szállítási törésekkel kapcsolatos problémákat.


Ebben a posztban azt gondoltam, hogy a másik lényeges garanciát a Téves Rendelés garanciát fogjuk részletesen leírni.

Előfordulhat, hiszen nálunk robotok helyett emberek dolgoznak, hogy a megrendelésed ellenére másféle légterelőt kapsz. Ez természetesen a mi hibánk, ha más kódszámút küldünk, mint amit te rendeltél, így ezt egyértelműen ingyenesen cseréljük neked. Ehhez csupán annyit kell tenned, hogy felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, akik segítenek Neked ebben.

Előfordul azonban olyan is, hogy a leadott megrendelésed a téves, és mi valóban az általad megrendelt légterelőt küldjük, azonban az mégsem az autótípusodnak megfelelő darab. A megrendeléshez tartózó légterelők kódszáma a számlán minden esetben megtalálható, ezt érdemes ellenőrizned. A számlát elektronikusan az általad megadott email címre küldjük, egy automatikus visszaigazoló emaillel. 

Ha időben észreveszed ezt, és még aznap 13:30-ig vagy következő munkanapon reggel megkeresed a kollégáinkat a problémával, a számlát természetesen ingyenes módosítjuk, így már az autódras illeszkedő légterelőt tudjuk küldeni neked.


Ha azonban a probléma, csak akkor lesz nyilvánvaló, amikor már odaért hozzád a légterelő, akkor sajnos tekintettel arra, hogy a megrendelésedet teljesítettük, már nem tudjuk garanciában cserélni a légterelőt. 

Viszont, hogy ne kelljen egy újat megvenned, csomagcsere díj ellenében feladjuk neked a megfelelő kódszámú légterelőt futárszolgálattal, aki egyúttal vissza is hozza hozzánk a korábban küldött, tévesen megrendelt darabokat.

A csomagcsere díj aktuális értékéről kollégáink tudnak tájékoztatást adni, érdeklődj bátran.

Amennyiben bármilyen jellegű problémád adódna a vásárlásod vagy a légterelő kapcsán, kérjük mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíteni tudjunk a megoldásban.


2 megjegyzés:

  1. Kedves Légter Elek! Pár éve elkövettem azt a hibát, hogy 2006-os négyajtós Chevrolet Lacettimhez nem rendeltem meg a hátsó ajtókra a légterelőt. Rosszul tettem, szükség lenne rá. A webáruházatokban viszont csak négy db-os garnitúra van, hátsó pár nincs. Mit tudok tenni annak érdekében, hogy legyen a hátsó ablakaimon is légterelő? Válaszodat előre is köszönöm. Laci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Laci!
      Kérjük vedd fel kapcsolatot kolléganőinkkel az info@szatuna.hu címen, készséggel fognak tudni segíteni ebben is Neked! :)

      Törlés

A 3 legnagyobb tévhit a Szatuna légterelőkkel kapcsolatban

#1 tévhit - Összekarcolja az ablaküveget Légterelőink alapanyaga plexi. Az üveg megkarcolására csak az üvegnél keményebb anyag képes, a...